Sunday, January 28, 2007

min rekovalens tid har gaatt i rekordfard, allereie no er ting tilbake i gjenge og eg blir plystra til paa gata slik det skal vere. nett i dag har vi vore paa skulen i 9 timar og har 4 nye tider for verb i hodet. det er saa mykje spraak her nede at det er lett aa miste oversikta, for det meste gaar det i spanvega med litt engelske avsporingar.

her sit therese og gjer det vi kan best, boeye. boeye og boeye tilbake igjen. eller skrive ein historie.
vaar profesora J.L Costa Rica
Dei amerikanske fruene, Ryan og oss fekk eit lynkurs i lokal kokekunst.

klasseromma, vaart er bak den store buska. i den lokale faunaen finnes frosk, ape, to smaa kvalpar og dovendyr.

3 comments:

Unknown said...

Wow, du er rett og slett ikke i Bergen, du! Det hadde ikke jeg fått med meg, men det beviser jo bare at du er av den fornuftige sorten som vet å reise vekk når det er som værst her :)

Enjoy!

Anonymous said...

Hei

Bra det fort går rette vegen. Det er vel ikkje lenge til du skal reise til det meir tempererte Quito. Der er omtrent same middeltemperatur som Stavanger:-) I Stavanger er det 10 grader året rundt, i Quito 13 grader året rundt:-)

I dag har eg kjørt rundt i stavanger og sett etter skjorte, men det er visst umulig å finne. Har sett meg ut ei gul-brun rutete skjorte, men den er det visst ingen som har. Skal prøve ut på senteret no etterpå men tviler dei har den der heller.

Ellers er det litt plystring her og. Men eg trur det er mest vinden i stormkasta.

Jannike said...

ser meget fint ut!!! utrulig at du skal vere vekke so lenge!! men sia du kjem heim i tide til bursdagen min so ønske eg meg et dovendyr!!! tenk so koselig!