Monday, January 15, 2007



yo pongo in hamokka

7 comments:

Anonymous said...

hehe, fine bilder! må seie kontrastane er store med tanke på veiret. regn- og stormfull helsing frå sofagjengen.

Anonymous said...

hei, no har vi ordna skype på macen. sei frå når du er online. eg e på jobb ikveld. -beate

Anette said...

Jeg vil gjerne se et bilde av deg på surfebrett. Helst på et surfebrett på en bølge.

jeanette_s said...

fine bider!!:) eg og ve færra te nesten mexico!!!:)

Anonymous said...

Hei! Fine bilete, eg er ikkje reint lite misunneleg. Slengjer meg på bildeynskjet ovanfor. Elin på surfebrett, på ei bølgje, og helst med eit lydklipp der du snakkar spansk samtidig!

Anonymous said...

coming up darlings. der finnes bilder, men eg ventar til det fins eit der eg faktisk er paa begge beina og ikkje med nasa i sanden! :D -E

jeanette_s said...

kan ikkje vente med å sjå dei!:)......kan ikkje heilt skjønne at surfebrett og elin går ihop... men for all del so skal eg ikkje undervurdere deg;)