Wednesday, January 24, 2007


Muchachas paa bussen. det maa vere fraa veke 1 for vi er langt meir brune no!
Gata der internettkafeen ligg. Gata bortafor.
Therese maatte klatre over porten ei sein natt. heldigvis har familien hennar berre ein frisert puddel og ikkje ein stor grisk kjoeter.
Min familietico paa utflukt. naar eg trudde familien G pakka tungt, saa moette eg desse. vi hadde saa mykje bagasje at vi laut bruke taket paa taxien for aa faa med alt!
min pappatico og minstejenta Sharon.
den beskjedne leirplassen. Ingenting aa seie paa innsatsen, vi hadde sjoelvsagt med gassgrill og manchete! min profesora, Lily, i klasserommetventa paa at skulen skal begynne. litt California og litt Canada Mi casa!

...og therese med eige brett.

3 comments:

jeanette_s said...

nice man!!!

Anonymous said...

fine bilde.:) beskrivelse av lørdag i kjølsdalen: snø, mamma jobb, pappa fjøs og kjøkken, beate skal gjere lekse, kanskje. :)

Anette said...

Ser fantastisk ut!

Og til spørsmålet ditt i forrige innlegg: såvidt jeg vet har ikke apokope noen funksjon her bortsett fra at det er et dialektkjennemerke. Mulig at det har en funksjon i dialektene som har apokope, men så oppdatert på dialketforholdene er jeg ikke...