Tuesday, January 09, 2007

strandapanda

Tulla litt naar eg sa vi skulle vere paa stranda, er i nasjonalparken med samme navn og vi har sett dovendyr (trur eg) og denne fisla som skiftar navn etter omgivelsane..! maa visst bli litt betre aa navngje faunaen.. men eksotisk var det! Therese hadde sett apekatt og, gler meg til mitt foerste moete.

Desse bileta lurer eg litt paa. sidan min data er utan internet, og desse maskinene paa kafeen er utan usb ser eg ingen umiddelbar loesning paa korleis mine knips skal kome paa veven. (jeps A, eg er blitt nedgradert til knipser etter eg kjoepte eit kjipt kompakt digitalkamera)

Om eit par dagar haapar eg aa sjaa ei stor skilpadde. intill da, ha fin dag godaste lesarar.

2 comments:

Anette said...

Det er ikke så verst å være knipser heller. Da slipper du å prestere så voldsomt. Jeg håper du finner ut hvordan du kan få lurt utpå noen bilder! Godt at du er kommet trygt fram! La oss få høre hvordan det går med spansken...du er vel kjapt inne på 3. runde i New Amigos, tenker jeg :)

Anonymous said...

helsing frå mor og far: ingen apekattar i sikte i kjølsdalen heller. vi vart litt bekymra då vi høyrte at spanskundervisninga skulle foregå one to one på stranda. e straks meir beroliga etter siste post. her snør d. lady har blitt bada av mor. pusen og pappa står på lista imårå. macen til beate e komt til oslo, yay! pappa frys på foten. har han fått kalde føtter?