Thursday, February 01, 2007

Berre to dagar att i quepos no. vi har leigd bil og laga reiserute. imaara faar vi vitnemaal saa forseggjort at laanekassen vil kaste pengar etter oss. (det kjem godt med) og saa medan det er natt i noreg er vi paa veg til den karibiske side. der skal vi velte oss i mat kokt i kokos, det var jo tross alt difor eg kom til dette landet i utgangspunktet. og kanskje moeter vi ein skilpadde der og.

idag har eg kjoept min tredje adapter til datamaskina. eg har snart brukt 20 kroner paa denne endelause leitinga og haapar snart at ein vil passe.

igaar moette eg att min redningsmann i ambulansen - mauritius. han sa at det aldri hadde hendt at ein surfer har blitt spist av hai her. (viss du synes denne setningen var rar er eg heilt enig, all viten om fortid og naatid og kva anna gjer meg forvirra) ikkje e her denguefeber heller. det er egentlig mystisk at eg har vore saa medtatt, da det mest skumle i denne byen er fortauskantane!!

hasta luego chicos

4 comments:

Anonymous said...

greetings from ireland! how are you? just ate a breakfast at the size of a dinner made by mum, really stuffed now. the sun is shining, not a cloud in the sky, i've found my favourite cafe, and the people are really nice. conclusion: nice holiday!
beate

jeanette_s said...

hm... korfor skrive du på engelsk beate???

Anonymous said...

hei jeanette! nei, sei d. eg vart rett og slett påverka der borte. eg tykkjer d e artig å skrive på engelsk (på bloggen også), og kanskje blir eg flinkare også? hipp hurra!

Anonymous said...

på tide me oppdatering snart eller?! komt fram til quito?