Monday, March 19, 2007

hoegdetrening

sjoelv om eg vurderte langvaring unngaaelse av sport paa grunnlag av tidligare katastrofale konsekvensar og sykehusbesoek klarte therese aa overtale meg til aa ta med gymtoey ein dag. eg saag for meg at sjakktreningen kunne vere midt i blinken medan ho var meir innstilt paa fotball, heldigvis vart vi ikkje enige og begynte paa ping pong i staden. saa idag formiddag hadde vi foerste treningen med ein OL-kandidat. eg trur det grenser til vulgaer bortkasting av tid, men han vil laere oss dette spillet.

4 comments:

Anonymous said...

Hei sveis.

Veit du ka som går an? Det går an å filme litt med kameraet ditt, og så legge det ut på til dømes YouTube el lign, og så lage link til det her på sida. Mange som lagar blogg gjer det. Hadde ikkje det vore kult?
Sånn som her: http://www.minigitles.blogspot.com/

Anonymous said...

Eg har tenkt litt på dette med verdas raskaste sport bordtennis i 4000 høgdemeter med tynn luft. Då går heilt sikkert ballen endå fortare. Eg vil tru at når du Elin kjem ned til normalhøgde over havet og spelar mot lavttrenande motspelarar vil du ha overlegen hastighet og reaksjonsevne.

Anonymous said...

hehe, det er fint du har ambisjonane i orden! :p -elin

jeanette_s said...

hm... du? pingpong?? jo, det er jo nesten synonymt det;)